Tuesday, March 22, 2011

Nak Make-up Baby aku!!!

Tetiba harini, 22/03/2011, aku bersemangat waja nak make-up my baby satria... hahaha.. Mana taknya.. Sampai2 opis je dah search kat " google" spec yang ok utk baby aku.. hahaha.. Mane leh jadi kete orang lain cantik-cantik belaka.. Aku pun nak gak "grand"  macam orang lain.. Nak gak orang pandang 2 3 kali kat kete aku. Hahahaha... Gila berlagak kan... Mana nak tau kan.. kot-kot ade aweks2 yang terpikat ker.. Hahaha... sekali tgk, balakz2 pun terpikat... (pengsan!!)..

Aku ni bukan la pakai kete mewah pun, SATRIA 1.3 je... tu pun 2nd hand... Tu yang aku nak make-up kasik cantik.. Sementara ngah takde bini ni, dia lah bini aku.. Aku melabur la kat dia..

Kalo korang yang baca blog ni, pakai SATRIA jgak, kongsi2 la cara nak make-up kasik grand.. Aku ni nama je Design student.. Tapi dulu aku design rumah.. Nk design kete, lecturer tak ajar plak.. hahaha... kang kalo aku guna ilmu yang aku ade nnti, x pasal2 je kete aku dh ghupe rumah.. hahaha

oklah guys.. nak smbung bekerja...  adiioosssssssss!!!

ni bukan kete aku... aku cuma suka tgk design mcm ni.. siap ade sunroof!! fuuyoooo.. 

No comments:

Post a Comment